Podatek od nieruchomości od osób prawnych
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
Wymagane dokumenty:
W ciągu 14 dni od zaistnienia faktu należy zgłosić obowiązek podatkowy. Należy złożyć deklarację w sprawie podatku od nieruchomości oraz załączyć następujące dokumenty:
1. Akt notarialny lub
2. Umowę dzierżawy nieruchomości
Miejsce złożenia dokumentów:
Pokój Nr 14
Jednostka odpowiedzialna:
stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań podatkowych
pok. 14
tel. (89) 621-12-69
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
- Uchwała Rady Gminy Dźwierzuty
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
- Uchwała Rady Gminy Dźwierzuty
Uwagi:
A. Wysokość podatku od nieruchomości jest określana przez podatnika w deklaracji.
B. Terminy płatności podatku od nieruchomości określa art. 6 ust. 9 pkt 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych
Podatek płatny jest w 12 ratach miesięcznych w terminie do 31 stycznia oraz do dnia 15 każdego kolejnego miesiąca.
Raty podatku od nieruchomości wpłaca się bez wezwania.
C. Wpłaty można dokonywać na konto UG w Banku Spółdzielczym w Szczytnie Oddział w Dźwierzutach
Nr Konta: 49 8838 1044 2007 0400 0101 001
Osoba odpowiedzialna za treść:Krzysztof KołakowskiOstatnia aktualizacja: 15 / 01 / 2020Krzysztof KołakowskiOpublikowano: 15 / 01 / 2020Historia zmian
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem