Samodzielne stanowisko pracownicze ds. kadr
- Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
Do zadań na Samodzielnym stanowisku pracowniczym ds. kadr (KAD) należy w szczególności:
1) organizacja szkoleń pracowników w zakresie BHP,
2) rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
3) prowadzenie całości dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu,
4) sporządzanie dokumentów świadczeń płacowych pracowników i przekazywanie do komórki płac w Urzędzie Gminy celem ich wypłaty tj. umowy o pracę, dodatki płacowe, nagrody jubileuszowe,
5) prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
6) prowadzenie spraw związanych z badaniami profilaktycznymi pracowników,
7) prowadzenie naboru pracowników,
8) sporządzanie obowiązujących sprawozdań z zakresu kadr i naboru,
9) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie kierowania bezrobotnych do wykonywania prac interwencyjnych, robót publicznych, stażu i przygotowania zawodowego, sporządzanie wniosków w tym zakresie,
10) prowadzenie dokumentacji związanej ze służbą przygotowawczą pracowników podejmujących po raz pierwszy pracę w Urzędzie, organizowanie tej służby,
11) przygotowywanie dokumentów do okresowej oceny pracowników,
12) współpraca w zakresie sporządzania sprawozdawczości z wynagrodzeń do GUS oraz deklaracji do PFRON,
13) realizowanie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
14) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej w tym: wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (w ramach udzielonego upoważnienia), w szczególności:
a) ustalanie w formie uchwały Rady, liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5% alkoholu oraz zasad usytuowania, na terenie gminy miejsc sprzedaży napojów alkoholowych,
b) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
c) obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
d) wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i zawieszeniu tej działalności
e) współdziałanie z ZUS, Urzędem Skarbowym i Statystycznym w sprawach obsługi Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
15) prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia,
16) prowadzenie rejestru obwieszczeń sądowych przeznaczonych do wywieszenia na tablicy ogłoszeń;
Przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub Sekretarza.
Stanowisko podlega Wójtowi Gminy.
- Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem